Serbia vant PGP 2016

Norges mest alternative revykonkurranse

Belinda Glava: – Jeg blir fantastisk!

Belinda Glava

Lørdag leder Belinda Glava (alias Chriss Martin Knappen) den tiende finalen av Parodi Grand Prix. Belinda Glava mener at hun aldri har vært bedre forberedt.

– Manuset sitter, sangstemmen er enestående, og de spesialbestilte kjolene laget av vietnamesiske barnehender har ankommet og sitter perfekt på min veldreide kropp, sier Belinda. – Nå er det bare et tjukt lag med pudder og makeup som står igjen, så er vi klar til å kjøre show. Jeg lover at jeg blir så fantastisk at jeg blir verdt inngangspengene alene!

Belinda har vært med tidligere som både deltaker og jurymedlem, og i fjor debuterte hun som programleder. Dette blir altså hennes andre finale som sjef.

– Lederrollen passer meg bra. Produsenten har prøvd å tre noen ideer og forslag over hodet mitt som en tvangstrøye, men jeg skal love deg at Belinda ikke er noen kvinne som lar seg kue!

Det er Belinda som skal åpne showet på lørdag. Og på spørsmål om hva hun skal åpne showet med, sier hun:

– Det blir den beste åpningen ever! Mer kan jeg ikke si!

Dørene til Peer Gynt-salen åpner klokken 20:00 på lørdag, og showet starter klokken 21:00. Billetter kan kjøpes kontant i døren (300,-) eller forhåndsreserveres (se mer informasjon her). De som er i Grieghallen får også gratis inngang på Afterpartyet som i år avholdes på Zupperia.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 1, 2014 by in Nasjonalt and tagged , , , , , , .

Facebook

